Jak probíhá spolupráce?

1) Potřebuji vědět víc

Po prvotním kontaktu a předběžném odhadu ceny Vás poprosím o vyplnění formuláře, díky kterému se dozvím co nejvíce informací o Vás a Vašem projektu. Funkční logo totiž není jen pěkný obrázek, ale zrcadlo Vaší značky.

„Jaké logo, taková značka.“

2) Dejme se do práce

Na základě informací, které od Vás získám, začínám dělat analýzu trhu. Jaká loga má Vaše konkurence? Jak se od ní odlišit?

V rámci analýzy vytvářím moodboardy, myšlenkové mapy, vybírám nejlepší styl, který kombinuji s nejlepšími fonty. Poté začínám skicovat první návrhy. Z prvních návrhů se stanou lepší a z nich zase lepší. Čeho je málo se přidává, čeho je moc se ubírá. Tužka, papír, guma – bez toho to nejde.

Tato kreativní část práce je časově i psychicky nejnáročnější, bez ní by však nemohlo žádné kvalitní logo vzniknout.

Podívejte se na ukázku tohoto procesu.

3) Vektorizace

Loga, narozdíl od jiných forem grafiky, se vytvářejí v tzv. křivkách. Díky tomu je možné libovolně měnit velikost bez změny kvality.

4) Vizualizace

Díky vizualizaci loga v různých reálných aplikacích si Vy i já ověříme funkčnost návrhu.

5) Korekce a finální příprava dat k předání

Zapracování připomínek k návrhům je časově náročné a nedá se předem odhadnout počet a rozsah korektur. Proto úpravy účtuji hodinovou sazbou 350 Kč/h. Dodatečným úpravám se dá předejit dobrou komunikací v průběhu celého procesu návrhu.

6) Předání zdrojových souborů

Všechny loga připravuji v barevném provedení, ve verzi černobílé a ve verzi inverzní.

Každé logo předávám i se stručným logomanuálem.

Ukázkový logomanuál.

Zdrojové soubory jsou vždy předávány až po zaplacení celé zakázky. Poté získáváte výhradní licenci k užití loga.

Co dostanete?

2 návrhy

Na základě analýzy trhu vytvořím 2 origiální návrhy loga pro Váš projekt.

3 verze

Každé logo připravuji ve 3 barevných verzích: plnobarevné, černobílé a inverzní. Každá verze slouží k jinému účelu, zatímco plnoberevné bude skvěle vypadat na Vašem webu, černobílá verze bude nutná například k výrobě razítka.

Logomanuál

Jsou designéři, kteří Vám budou tvrdit, že logomanuál nepotřebujete a zhotoví ho pouze za příplatek. Já nevěřím, že jakékoliv logo je možné používat bez logomanuálu. Tento dokument obsahuje všechny verze loga, barevnou definici a další důležité informace.

Ode mne vždy dostanete několika stránkový logomanuál.

Můžete se podívat na jeho ukázku.

Zdrojová data

Svoje logo dostanete v 5 nejdůležitějších a nejpoužívanějších formátech. Jsou to vektorové formáty .EPS, .AI a .PDF a rastrové formáty .JPG a .PNG.

Kolik to bude stát?

Cenovou nabídku Vám připravím na míru podle konkrétního zadání.

Cena začíná již na 3500 Kč.

Co Vám nemohu nabídnout?

Tvorba toho správného loga, které bude Váš projekt provázet roky není otázka několika hodin. To je důvod, proč nenabízím žádnou „express“ službu. S termínem dodání se Vám budu snažit vyjít co nejvíc vstříc, ale je třeba mít na paměti, že práce kvapná,… 🙂

TISKOVINY

Dejte o sobě vědět světu tím správným způsobem.
letáky
brožury
jídelní lístky
bannery
obsah pro sociální sítě
samolepky
vouchery a kupóny
vstupenky a permanentky
newslettery
plakáty
potisky textilu
etikety
svatební oznámení
svatební pozvánky
svatební noviny
jmenovky
navštívenky
přání a PF

VIZUÁLNÍ STYL

Nebo též korporátní identita je to, co Vás zaručeně odliší od konkurence. Prezentuje se profesionálně. 

Co tvoří vizuální styl?

VIZITKY

HLAVIČKOVÉ PAPÍRY

OBÁLKY

SLOŽKY

FIREMNÍ BLOKY

VZHLED EMAILŮ

JMENOVKY

KARTY ZAMĚSTNANCŮ

REKLAMNÍ PŘEDMĚTY

RAZÍTKA

…a veškeré další materiály, kterými se Vaše firma prezentuje navenek.
  • 08
  • 07
  • 03
  • kordis_visacka
  • 08
  • 09
  • 10
  • Návrh loga pro obec Pražmo